SEM7625
SLII DENEYİMİ EĞİTİMİ - ONLİNE
Slıı® Anlaması Kolay, Pratik Bir Çerçeve Sunarak Yöneticilerinizin Her Bir Çalışanın Her Bir Görevdeki Gelişim Düzeyini Teşhis Etmesine Yardım Eder: G1 Şevkli Deneyimsiz; G2 Hayal Kırıklığına Uğramış Öğrenci; G3 Yetenekli Ama Temkinli İş Çıkarıcı Ve G4 Kendine Yeterli, Başarılı. Yöneticiler Daha Sonra Çalışanlarının Başarılı Olması İçin Uygun Yönlendirici Ve Destekleyici Davranışları Kullanırlar: S1 Yönlendirici; S2 Koçluk Edici; S3 Destekleyici Ve S4 Delege Edici.BlanchardIn En Güncel Araştırmalarını Modern Öğrenme Tasarımı Teorisi İle Birleştirerek Yarattığı Slıı® Deneyimi Programı Ödül Kazanmış Bir Tasarımdır. Liderler, Bu Yaklaşımı Hızla Anlar Ve Çalışanlarına Başarılı Olmaları İçin Yardım Ederle
Etkinlik Tarihi
- Saat: 14:00 - 16:00
EGT7625
SANAYİCİLER İÇİN KEFALET / TEMİNAT MEKTUBU SİGORTA UYGULAMALARI EĞİTİMİ - ONLİNE
Katılımcıların; Kefalet Sigortasının İşleyişine Dair Temel Bilgiye Sahip Olması, Teminat Mektubu İle Farklarını Ayırt Edebilmesi, Farklı Kefalet Senedi Türlerini Tanıyabilmesi, Uygulamada Karşılaşılabilecek Risk Ve Dikkat Edilmesi Gereken Noktaları Anlaması Hedeflenmektedir.Bu Sayede Katılımcılar, Kurumlarında Kefalet Sigortasının Etkin Kullanımına Yönelik Karar Süreçlerine Daha Bilinçli Katkı Sağlayabilecek Bilgi Düzeyine Ulaşacaklardır.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 14:30 - 16:30
EGT7725
SÜRDÜRÜLEBİLİR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ - ONLİNE
Bu Eğitimin Amacı, Temas Noktasından Etkili Müşteri Deneyimine; Müşteri Deneyiminden Kalıcı Müşteri Memnuniyetine, Müşteri Memnuniyetinden Sürdürülebilir Müşteri İlişkilerine Ulaşmak İçin İşletmeye Özgü Yaklaşım Ve Model Geliştirmede Yeni Ufuklar Açmak. Müşterinin, İşletme İle Olan Deneyim Yolculuğu Sırasında Temas Noktasındaki Beklentilerinin Nasıl Belirleneceği; Müşterinin Yaşadıkları İle Beklentilerinin Karşılanıp Karşılanmadığının Nasıl Ölçüleceği Ve Değerlendirileceği İle İlgili Bilgi Paylaşmak Ve Yol Göstermektir.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 13:30 - 16:30
SEM7825
NETWORKİNG VE BAĞ KURMANIN ÖNEMİ WEBİNARI
Eğitim Sonunda Katılımcılar; Profesyonel Ve Sosyal İlişkilerde İletişimin Rolünü Kavrayacak, Güçlü Ve Sürdürülebilir Bağlar Kurmanın Bireysel Ve Kurumsal Katkılarını Anlayacak, Bilimsel Temellere Dayanan Yöntemlerle Etkili Networking Becerileri Geliştirecektir.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 13:30 - 16:30
EGT6625
FUARDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Satışın %80İ Tutum Ve Davranış, Yüzde 20Si Yetenek Ve Bilgidir. Yetenek Ve Davranış Geliştirilebilir Ama Tutum Ancak Siz İsterseniz Değişir. Bu Eğitim, Yurt Dışında Veya Yurt İçinde Düzenlenen Bir Fuara Katılmak İsteyen Şirketlere, Stantlarında Bol Ziyaretçi Ve Sonrasında Müşteri Bulabilmeleri İçin, Fuara Nasıl Hazırlanmaları Gerektiğini Anlatan, İşi Sahada Uygulayan Ve Satan Şirket Temsilcilerinin Hedeflerine Ulaşmalarını Sağlamak Üzere Kalıcı Davranış Değişiklikleri Edinmeleri Ve Kazanmış Oldukları Bilgi Ve Becerileri Hayata Geçirmeleri, Aslında Bir İkna Sanatı Olan Satışı, Doğru Taktik Ve Becerileri Kullanarak, İnsanlara Doğru Sorular Sorarak, Onları Düşünmeye Teşvik Ettirmek Böylece Ürün Ya Da Hizmete İhtiyaç Duyduklarının Farkına Varmalarını Sağlamak Amacıyla Kurgulanmıştır.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 09:30 - 16:30
