EGT4920
KULLANICI DENEYİMİ TASARIMI EĞİTİMİ
Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Bir Mobil Uygulamadan Bir Kumandaya Hatta Bir Restoranda Almış Olduğunuz Hizmete Kadar Geniş Bir Alanı Kapsıyor. Bu Eğitimde Genel Hatlarıyla Kullanıcı Deneyiminin Neden Önemli Olduğu Ve Kendi Ürün/Hizmetinize Nasıl Uygulayabileceğiniz Hakkında Giriş Seviyesinde Bilgiler Öğreneceğiz.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 09:30 - 12:00
IK0120
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU SEMİNERİ
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Yürürlüktedir. Kvkk'nın İş Hayatında Yaratacağı Değişikliklere Üyelerimizin En Hızlı Şekilde Adapte Olmak İçin Kvkk Seminerlerine İhtiyaç Duyulmaktadır.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 09:00 - 13:30
EGT4820
ESENYURT- PROFESYONELLER İÇİN HİTABET EĞİTİMİ
Bu Eğitim Günümüz İş Dünyasında Her Gün İhtiyacımız Olan Etkili Sunum Yapma, Dinleyici Kitlemizi Etkileme, Hazırlık Sürecini İyi Öğrenme Ve Pratik Yapma Konularında Katılımcıların Beceri Ve Deneyim Düzeylerini Arttırmayı Amaçlamaktadır. Konuşmanın Hazırlık Sürecine Zaman Ayırarak, Dinleyici Analizi Yaparak Ve Her Katılımcının Kendi Konuşmasını Hazırlayacağı Deneyime Dayalı Bir İçerikle Katılımcıların Daha İyi Konuşma Yapmanın Püf Noktalarını Görecekleri Ve Birbirlerini Değerlendirerek Bu Yolda Becerilerini Arttıracakları Bir Eğitim Hedeflenmektedir.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 09:00 - 17:00
EGT4620
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Bu Eğitimde, Müşteri Memnuniyetini Sağlamak, Planlı Bir Şikâyet Yönetiminin Ele Alınması, Olası Çözüm Yöntemleri Üzerine Çalışmak Ve Müşteri Kayıplarını Önlemek Amaçlanmaktadır.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 09:30 - 17:00
EGT5120
ÜST YÖNETİM İÇİN FİNANS SERİSİ: 1.ŞİRKET PERFORMANSINI NASIL ÖLÇELİM
Üst Yönetim İçin Finans Bu Kapsamda, Şirketin Stratejik Yönetimi İçin Finansal Perspektif Geliştirilmesi, Ölçüm Yapılabilmesi Ve Şirket Değerinin Artırılması/ Realize Edilmesi Gibi Bir Çok Konunun Ele Alınması Hedeflenmektedir.
Etkinlik Tarihi
- Saat: 13:30 - 15:00