EGT7425

YABANCI DİLİN DOĞASI VE ÖĞRENME TEKNİKLERİ EĞİTİMİ- ONLINE

Dil öğrenme sürecini bir ezber rutini olmaktan çıkarıp bir “Düşünme Biçimi” ne dönüştürmeyi amaçlayan bu eğitim, katılımcılara, beynin dili nasıl öğrendiğini, hangi alışkanlıkların öğrenmeyi zorlaştırdığını ve kalıcılığı nasıl inşa edebilecekleri konularında farkındalık kazandırır ve öğrenmeyi doğru yönde derinleştirir.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
25.12.2025
  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 25.12.2025
  • Kalan Kontenjan: 1000

SEM7625

SLII DENEYİMİ EĞİTİMİ - ONLİNE

SLII® anlaması kolay, pratik bir çerçeve sunarak yöneticilerinizin her bir çalışanın her bir görevdeki gelişim düzeyini teşhis etmesine yardım eder: G1 – Şevkli Deneyimsiz; G2 – Hayal Kırıklığına Uğramış Öğrenci; G3 – Yetenekli ama Temkinli İş Çıkarıcı ve G4 – Kendine Yeterli, Başarılı. Yöneticiler daha sonra çalışanlarının başarılı olması için uygun yönlendirici ve destekleyici davranışları kullanırlar: S1 – Yönlendirici; S2 – Koçluk Edici; S3 –...

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
24.11.2025
  • Saat: 14:00 - 16:00
  • Son Kayıt Tarihi: 24.11.2025
  • Kalan Kontenjan: 1000

EGT7625

SANAYİCİLER İÇİN KEFALET / TEMİNAT MEKTUBU SİGORTA UYGULAMALARI EĞİTİMİ - ONLİNE

Katılımcıların; Kefalet sigortasının işleyişine dair temel bilgiye sahip olması, Teminat mektubu ile farklarını ayırt edebilmesi, farklı kefalet senedi türlerini tanıyabilmesi, uygulamada karşılaşılabilecek risk ve dikkat edilmesi gereken noktaları anlaması hedeflenmektedir.Bu sayede katılımcılar, kurumlarında kefalet sigortasının etkin kullanımına yönelik karar süreçlerine daha bilinçli katkı sağlayabilecek bilgi düzeyine ulaşacaklardır.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
21.11.2025
  • Saat: 14:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 21.11.2025
  • Kalan Kontenjan: 1000

EGT7725

SÜRDÜRÜLEBİLİR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ - ONLİNE

Bu eğitimin amacı, temas noktasından etkili müşteri deneyimine; müşteri deneyiminden kalıcı müşteri memnuniyetine, müşteri memnuniyetinden sürdürülebilir müşteri ilişkilerine ulaşmak için işletmeye özgü yaklaşım ve model geliştirmede yeni ufuklar açmak. Müşterinin, işletme ile olan deneyim yolculuğu sırasında temas noktasındaki beklentilerinin nasıl belirleneceği; müşterinin yaşadıkları ile beklentilerinin karşılanıp karşılanmadığının nasıl ölçül...

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
18.11.2025
  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 18.11.2025
  • Kalan Kontenjan: 1000

SEM7825

NETWORKİNG VE BAĞ KURMANIN ÖNEMİ WEBİNARI

Eğitim sonunda katılımcılar; profesyonel ve sosyal ilişkilerde iletişimin rolünü kavrayacak, güçlü ve sürdürülebilir bağlar kurmanın bireysel ve kurumsal katkılarını anlayacak, bilimsel temellere dayanan yöntemlerle etkili networking becerileri geliştirecektir.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
17.11.2025
  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 17.11.2025
  • Kalan Kontenjan: 1000

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative