EGT7924

KOÇLUKLA GELEN LİDERLİK EĞİTİMİ

Eğitim lider ve yöneticilerinin, takım üyelerinin hedeflerine ulaşma, performans ve motivasyon arttırmak, yönlendirme sürecinde desteğin nasıl verileceğini göstermek amacıyla tasarlanmıştır.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETLİ
25.11.2024 - 26.11.2024
  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 25.11.2024
  • Kalan Kontenjan: 0

MBA2324

SÜRDÜRÜLEBİLİR FİNANS MİNİ MBA

Sürdürülebilir Finans Mini MBA Programıyla birlikte sürdürülebilir finans nedir sorusu ile başlayıp; raporlama ve risk odaklı yaklaşım tanımı yapılacak olup; iyi örnek uygulamaları ve deneyim paylaşımları ile katılımcıların bilgilendirilmesi sağlanacaktır.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
25.11.2024 - 12.12.2024
  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 25.11.2024
  • Kalan Kontenjan: 138

SEM11324

DİJİTAL VİZYON BULUŞMALARI XIII: YAPAY ZEKA SERİSİ - "İSTANBUL'DA YAPAY ZEKA EKOSİSTEMİ MEVCUT DURUM VE BEKLENTİLER"

Etkinlik serimizin on üçüncüsü 26.11.2024 tarihinde saat 14:00'te "Yapay Zeka Serisi - İstanbul’da Yapay Zeka Ekosistemi Mevcut Durum ve Beklentiler" konusuyla gerçekleştireceğiz.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETSİZ
26.11.2024
  • Saat: 14:00 - 15:00
  • Son Kayıt Tarihi: 26.11.2024
  • Kalan Kontenjan: 412

BEL3624

ALT İŞVEREN TAŞERON YÖNETİMİ EĞİTİMİ (ONLİNE)

Asıl İşveren Alt İşveren ilişkisi mevzuatımızda düzenlenmiş olan önemli konu başlıklarından bir tanesidir. Mevzuatımızda Alt İşverenlik konusunda Asıl İşverene önemli yasal sorumluluklar yüklenmektedir. Bu eğitimimizde başta İş Sağlığı ve Güvenliği konusu ile İş ve Sosyal Güvenlik hukuku açısından Asıl İşveren Alt İşveren ilişkisinin nasıl yürütülmesi gerektiği anlatılmaktadır.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETLİ
27.11.2024 - 28.11.2024
  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 27.11.2024
  • Kalan Kontenjan: 23

EGT8724

MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ - SINIF

Katılımcılara müşteri deneyimi yönetiminin önemini, müşteri memnuniyetini artırmanın yollarını, sadık müşteri kitlesi oluşturmayı ve işletmelerin rekabet avantajı kazanmasında müşteri odaklı bir strateji geliştirmenin nasıl katkı sağladığını öğretmek. Eğitimde, müşteri yolculuğunun her aşamasında nasıl değer yaratılabileceği ve sürdürülebilir bir müşteri deneyimi stratejisinin nasıl geliştirileceği üzerinde durulacaktır.

Etkinlik Tarihi

ÜCRETLİ
28.11.2024 - 29.11.2024
  • Saat: 09.30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 28.11.2024
  • Kalan Kontenjan: 21

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative