MBA2223

MÜŞTERİ DENEYİMİ EĞİTİMİ PROGRAMI

Bu eğitim programı, müşteri deneyimi yönetiminin etkili bir şekilde nasıl gerçekleştirileceğini öğretir ve uygulamalarla destekler. Bu sayede müşteri kaybı azalır, yeni müşteri edinme maliyeti düşer, müşteri yaşam boyu değeri artar ve organik müşteri kazanımı gibi birçok avantaj elde edilir. Çünkü ticaretin merkezinde müşteri yer alır. Doğru müşteri segmentlerinin ihtiyaçlarını anlamak ve müşteri tercihlerini doğru okuyarak müşteriyi memnun edece...

Etkinlik Tarihi

13.12.2023 - 03.01.2024
  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 13.12.2023
  • Kalan Kontenjan: 9

KATILIMCI ARAMA

Ad Soyad

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative