EGT8724

MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ - SINIF

Katılımcılara müşteri deneyimi yönetiminin önemini, müşteri memnuniyetini artırmanın yollarını, sadık müşteri kitlesi oluşturmayı ve işletmelerin rekabet avantajı kazanmasında müşteri odaklı bir strateji geliştirmenin nasıl katkı sağladığını öğretmek. Eğitimde, müşteri yolculuğunun her aşamasında nasıl değer yaratılabileceği ve sürdürülebilir bir müşteri deneyimi stratejisinin nasıl geliştirileceği üzerinde durulacaktır.

Etkinlik Tarihi

28.11.2024 - 29.11.2024
  • Saat: 09.30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 28.11.2024
  • Kalan Kontenjan: 20

KATILIMCI ARAMA

Ad Soyad

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative