EGT7725

SÜRDÜRÜLEBİLİR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ - ONLİNE

Bu eğitimin amacı, temas noktasından etkili müşteri deneyimine; müşteri deneyiminden kalıcı müşteri memnuniyetine, müşteri memnuniyetinden sürdürülebilir müşteri ilişkilerine ulaşmak için işletmeye özgü yaklaşım ve model geliştirmede yeni ufuklar açmak. Müşterinin, işletme ile olan deneyim yolculuğu sırasında temas noktasındaki beklentilerinin nasıl belirleneceği; müşterinin yaşadıkları ile beklentilerinin karşılanıp karşılanmadığının nasıl ölçül...

Etkinlik Tarihi

18.11.2025
  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 18.11.2025
  • Kalan Kontenjan: 1000

KATILIMCI ARAMA

Ad Soyad

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative