EGT7725
SÜRDÜRÜLEBİLİR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ - ONLİNE
Bu eğitimin amacı, temas noktasından etkili müşteri deneyimine; müşteri deneyiminden kalıcı müşteri memnuniyetine, müşteri memnuniyetinden sürdürülebilir müşteri ilişkilerine ulaşmak için işletmeye özgü yaklaşım ve model geliştirmede yeni ufuklar açmak. Müşterinin, işletme ile olan deneyim yolculuğu sırasında temas noktasındaki beklentilerinin nasıl belirleneceği; müşterinin yaşadıkları ile beklentilerinin karşılanıp karşılanmadığının nasıl ölçül...
Etkinlik Tarihi
18.11.2025
- Saat: 13:30 - 16:30
- Son Kayıt Tarihi: 18.11.2025
- Kalan Kontenjan: 1000
