EGT2225

FUARDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ (SINIF)

Satışın %80’i tutum ve davranış, yüzde 20’si yetenek ve bilgidir. Yetenek ve davranış geliştirilebilir ama tutum ancak siz isterseniz değişir. Bu eğitim, Yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan, işi sahada uygulayan ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı...

Etkinlik Tarihi

20.05.2025 - 21.05.2025
  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 16.05.2025
  • Kalan Kontenjan: 20

KATILIMCI ARAMA

Ad Soyad

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative