EGT2225
FUARDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ (SINIF)
Satışın %80i tutum ve davranış, yüzde 20si yetenek ve bilgidir. Yetenek ve davranış geliştirilebilir ama tutum ancak siz isterseniz değişir. Bu eğitim, Yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan, işi sahada uygulayan ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı...
Etkinlik Tarihi
20.05.2025 - 21.05.2025
- Saat: 09:30 - 16:30
- Son Kayıt Tarihi: 16.05.2025
- Kalan Kontenjan: 20