ABM0509

KÜRESEL KRİZDE DIŞ TİCARET STRATEJİLERİ (10 MART 2009)

SEMİNERİN AMACI GÜNLÜK İŞLERİNE DEVAM EDEN FİRMALARIN BİR YANDAN DA DÜNYA PAZARLARINDA KRİZ SONRASINDA ORTAYA ÇIKAN DEĞİŞİKLİKLERDEN HABERDAR OLMALARINI SAĞLAMAK, KRİZİN SEBEPLERİ VE GELİŞİMİ HAKKINDA VİZYONLARINI GENİŞLETMEK VE UZUN VADELİ PLANLAR VE STRATEJİLER OLUŞTURMALARINA DESTEK OLMAKTIR.

Etkinlik Tarihi

10.03.2009
  • Saat: 13:30 - 17:30
  • Son Kayıt Tarihi: 09.03.2009
  • Kalan Kontenjan: 49

KATILIMCI ARAMA

Ad Soyad

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative