MBA1624
SANAYİ TESİSLERİNDE AFET YÖNETİMİ VE İŞ SÜREKLİLİĞİ SERTİFİKA PROGRAMI
İşletmelerdeki afet yönetimi ve iş sürekliliği çalışmalarının bir plan dahilinde yürütülmesi amacıyla yönetimsel ve operasyonel faaliyetlerin düzenlenmesine yönelik bir programdır.
Etkinlik Tarihi
16.09.2024 - 08.11.2024
- Saat: 09:30 - 16:30
- Son Kayıt Tarihi: 16.09.2024
- Kalan Kontenjan: 11
Sanayi Tesislerinde Afet Yönetimi ve İş Sürekliliği Sertifika Programı
16 Eylül - 8 Kasım 2024
İşletmelerdeki afet yönetimi ve iş sürekliliği çalışmalarının bir plan dahilinde yürütülmesi amacıyla yönetimsel ve operasyonel faaliyetlerin düzenlenmesine yönelik bir programdır.
Programımız, başta deprem olmak üzere, doğa kaynaklı, insan kaynaklı ve teknoloji kaynaklı tüm afetleri kapsayan bütünleşik afet ve acil durum yönetimi bakış açısı ile, olası iş kesintilerine karşı yapılması gerekli olan çalışmaların belirli bir yöntem ile yürütülmesini hedeflemektedir. Bu kapsamda, işletmelerde afet yönetimi ve/veya iş sürekliliği yönetimi planlaması konusunda görev alacak olan yönetici ve personelin gelişimine katkı sağlayacak bir programdır.
Bu program, katılımcıların afet yönetimi konusundaki yetkinliklerini uzman düzeyine çıkaracak ve afet yönetim planlaması çalışmalarının daha verimli yürütülmesine olanak sağlayacaktır.
Eğitim programı, hafta içi 2 farklı oturum olmak üzere 09:30 - 12:30 ve 13:30 - 16:30 saatleri arasında karma formatta gerçekleştirilecektir. Programın içeriği, sınıf içi (fiziken katılım zorunludur) ve online oturumlar içerecek şekilde tasarlanmıştır.
Hedef Kitle:
Firma Yöneticileri, İş Sürekliliği Yönetimi, İş Sağlığı ve Güvenliği, İdari işler ve Tesis Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi konularında görev alan yönetici ve her seviyedeki iş insanı, ayrıca afet yönetimi konusunda kendisini geliştirmek isteyen tüm çalışanlar bu değerli eğitim programının hedef kitlesidir.
Program Başlıkları:
Afet Yönetimi Temel İlkeleri ve Planlama Esasları - Sınıf
Afet Yönetimi ve İş Sürekliliği Yönetimi Entegrasyonu - Sınıf
Tehlike Analizi - Sınıf
- Risk Analizi - Sınıf
Risk Analiz ve Sentez Haritaları, Zarar Azaltma Uygulaması - Sınıf
Olay Komuta Sistemi (OKS) - Online
Acil Durum Yönetim Merkezi (ADYM) ve ADYM-OKS Arayüzü - Sınıf
ADYM ve OKS Arayüzü Uygulama - Sınıf
Afet Yönetiminde İnsan Kaynakları Yönetimi - Online
Afet Yönetiminde Uygulama Yönergeleri - Sınıf
Afet Yönetiminde İletişim ve Kamu Bilgilendirmesi - Sınıf
Yapısal Güçlendirme Yöntemleri - Sınıf
BT İş Sürekliliği ve Siber Güvenlik - Online
Tatbikat Tasarımı ve Değerlendirmesi - Online
Afet Yönetiminde Tahliye Modellemesi - Sınıf
Örnek Tatbikat Çalışması - Sınıf
EĞİTMENLER
Bora Akdoğanlar
Dr. Fatih Yaman
Dr. Hikmet İskender
Fırat Okay
Prof. Dr. İsmail H. Helvacıoğlu
Prof. Dr. Levent Trabzon
Prof. Dr. Mikdat Kadıoğlu
Prof. Dr. Necdet Torunbalcı
Prof. Dr. Şerif Barış
Eğitim programında ön test ve son test uygulaması olacaktır.
Program sonunda;
Sertifika (Başarı Belgesi) almak için sınav sonucunda toplamda 100 üzerinden 70 puan ve en az 15 eğitim başlığına katılım sağlamaları gerekmektedir.
Katılım Belgesi almak için en az 15 eğitim başlığına katılım sağlamaları yeterli olacaktır.
Eğitim sonrasında verilecek olan Katılım Belgesi / Başarı Sertifikası, katılımcılarla dijital ortamlarda paylaşılacaktır.
Etkinlik Bilgileri
Tarih: 16 Eylül 8 Kasım 2024
Saat: 09:30 - 12:30 ve 13:30 - 16:30 saatleri arasında
Eğitim Yeri: Online Zoom & Odakule İstanbul Sanayi Odası Binası
Programın içeriği, sınıf içi (yüz yüze) ve online oturumlar içerecek şekilde tasarlanmıştır.
Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitimde, eğitim öncesinde katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir.
Eğitim günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız.
https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.
Odakule Binasında yapılacak eğitimlerde eğitim öncesinde adres bilgisi tarafınıza iletilecektir.
Eğitime katılım ücretlidir. Eğitim Ücreti:
İSO Üyesi: 16.000 TL
Katılımcı: 17.500 TL
KAYIT
Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir. Ödeme bilgileri girilmeden kayıt tamamlanmamaktadır.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden, muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.
Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Açıklama olarak Sanayi Tesislerinde Afet Yönetimi ve İş Sürekliliği Sertifika Programı yazılması gerekmektedir.
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta (agurcu@iso.org.tr) / faks ile tarafımıza iletmesi, ardından kayıt olması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir. Ödeme bilgileri girilip kayıt tamamlanmadan kaydınız bize ulaşmamaktadır.
Sorularınız için irtibat: 0212 252 29 00 / 361
E-posta: akademi@iso.org.tr