MBA1622

TASARIM ODAKLI ÜRÜN YÖNETİMİ ONLİNE PROGRAMI

Yeni dünyada rekabet etmek artık çok zor. Rekabetin yeni anahtarı ürün yönetiminde. Her şey doğru pazarda, doğru segmente odaklanarak doğru müşterinin doğru ihtiyacını anlamak ile başlıyor. Okunan doğru ihtiyaç ürün yönetiminin başlangıcı oluyor. Takibinde gelen fikirleştirme, business case ve ürünleştirme süreçleri ile ihtiyacın ürüne, ürünün de kazanca dönüştüğü bir süreç bizi bekliyor.

Etkinlik Tarihi

12.10.2022 - 03.11.2022

  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 12.10.2022
  • Kalan Kontenjan: 5

Tasarım Odaklı Ürün Yönetimi Programı - Online
10 Ekim - 03 Kasım 2022
13:30 -16:30

Yeni dünyada rekabet etmek artık çok zor. Rekabetin yeni anahtarı ürün yönetiminde. Her şey doğru pazarda, doğru segmente odaklanarak doğru müşterinin doğru ihtiyacını anlamak ile başlıyor. Okunan doğru ihtiyaç ürün yönetiminin başlangıcı oluyor. Takibinde gelen fikirleştirme, business case ve ürünleştirme süreçleri ile ihtiyacın ürüne, ürünün de kazanca dönüştüğü bir süreç bizi bekliyor.

Fakat birçok kurum ve organizasyonda ürün yönetimi konusunda bir otorite ve gücün olmadığını görüyoruz. Ürünün bir sahibi, savunucusu yok. Departmanların ve işlerin sahibi var. Asıl yönetilmesi gereken ve sahip çıkılması gereken şey ürünlerdir. Her bir ürün başlı başına kıymetli bir varlık olarak yönetilmelidir. Ki Apple, Amazon, Netflix, Volvo vb onlarca başarılı şirketin arkasında ürün yönetiminin başarısına şahit oluyoruz.

Tasarım Odaklı Ürün Yönetimi Programı, tasarım odaklı düşünme sürecini ürün yönetimi disiplini ile harmanlayarak hem verimli hem de uzun soluklu pozitif çıktı ortaya koyacak uzun soluklu bir eğitim programıdır.  Programa ürün yönetimi noktasında gelişmek isteyen, olgunlaşmak isteyen ya da ürün yönetim disiplinini kurum bünyesinde yaratmaya çalışan kurumlar ve kendisine ürün yöneticiliği noktasında bir kariyer yaratmaya çalışan herkes katılabilir

Eğitim programı hafta içi 3 gün, 13:30 – 16:30 saatleri arasında yürütülecektir.

Hedef Kitle: Pazarlama departmanında, Ürün yönetimi departmanında çalışanları, ürün ile ilişkili stratejik görevlere sahip herkes, Kanal yönetimi yapanlar, Kurum içinde çalışan orta ve üst düzey bütün yöneticiler, Ürün yönetimi noktasında kariyer planlaması yapmak isteyenler, Ar-ge ve Ür-ge departmanındaki herkes.


Eğitim programında ön test, son test, ödev uygulaması olacaktır. 

Program sonunda;
• Sertifika (Başarı Belgesi) almak için sınav sonucunda toplamda 100 üzerinden 70 puan ve en az 10 eğitim başlığına katılım sağlamaları gerekmektedir. 
• Katılım Belgesi almak için en az 10 eğitim başlığına katılım sağlamaları yeterli olacaktır. 
Eğitim sonrasında verilecek olan Katılım Belgesi / Başarı Sertifikası, katılımcılarla dijital ortamlarda paylaşılacaktır.

Program İçeriği

1. Ürün Yönetimi Kavramsal Giriş (Gökhan Avcı) (10 Ekim 2022)
2. Stratejik Bakış Açısı (Fikret Güçlüer) (11 Ekim 2022) 
3. Pazarlama Yaklaşımının Anlatımı (Yeşim Şanal) (13 Ekim 2022) 
4. Segmentasyon - İnovasyon ve Planlama Anlatımı (Gökhan Avcı) (17 Ekim 2022) 
5. Ürün Yönetimi Disiplini ve Fikir Geliştirme Anlatımı (Gökhan Avcı) (18 Ekim 2022
6. Business Case çalışması (Gökhan Avcı) (20 Ekim 2022) 
7. Tasarım Odaklı Düşünme Anlatımı (Yeşim Şanal) (24 Ekim 2022 
8. Persona Kavramı + Empati Haritalaması (Erdem Özşen) (25 Ekim 2022) 
9. Müşteri Deneyimi Anlatımı ve Çalışma (Erdem Özşen) (27 Ekim 2022) 
10. Problem Tanımlama - Fayda Zorluk Matrisi - MVP (Gökhan Avcı) (31 Ekim 2022) 
11. MVP ve Ürün Yol haritasını (planlama) anlatımı (Gökhan Avcı) (1 Kasım 2022)
12. Ürünleştirme Anlatımı ve Proje Sunumu (Gökhan Avcı - Yeşim Şanal - Erdem Özşen) (3 Kasım 2022)



Etkinlik Bilgileri

Tarih: 10 Ekim - 03 Kasım 2022

Saat: 13:30 -16:30 

Eğitim Yeri: Online - Zoom Webinar
Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitimde, eğitim öncesinde katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir. 

Seminer günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız.
https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.

Gerekli Bilgiler

Katılımcılarımızın mikrofonu ve kamerası açık olacaktır. 
Eğitim kaydınızın kontrolünü etkinlik kayıt sayfasında yer alan katılımcı ara kısmından kontrol edebilirsiniz.

Ücret
Eğitim ücretlidir.

Eğitim ücreti 2.000 TL'dir.
İrtibat
Programa telefonla kayıt alınmamaktadır. Kayıt için lütfen “Kayıt” ile ilgili bölümü inceleyiniz.



Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir. Ödeme bilgileri girilmeden kayıt tamamlanmamaktadır.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden, muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.

Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Açıklama olarak “Tasarım Odaklı Ürün Yönetimi Programı” yazılması gerekmektedir.
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta (dkurt@iso.org.tr) / faks ile tarafımıza iletmesi, ardından kayıt olması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir. Ödeme bilgileri girilip kayıt tamamlanmadan kaydınız bize ulaşmamaktadır.

Sorularınız için irtibat: 0212 252 29 00 / 362
E-posta: akademi@iso.org.tr


KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative