END7519
PAZARLAMA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Ülkemizin her geçen gün genişleyen pazar olanakları, uluslararası pazarlama alanındaki istikrarlı büyüme ve bu büyümeye paralel olarak artış gösteren yoğun rekabet, pazarlama konusunda daha fazla uzmanlık gerektirmektedir. İSO'da hayata geçirilecek olan eğitim programımız, genel pazarlama prensipleri konusunda uzmanlaşmak isteyen katılımcılara, modern ve bütünleşik pazarlama yaklaşımları ışığında planlama ve yönetme becerisini kazandırmayı ama...
Etkinlik Tarihi
- Saat: 09:30 - 17:00
- Son Kayıt Tarihi: 21.11.2019
- Kalan Kontenjan: 2
Eğitim Hakkında
Ülkemizin her geçen gün genişleyen pazar olanakları, uluslararası pazarlama alanındaki istikrarlı büyüme ve bu büyümeye paralel olarak artış gösteren yoğun rekabet, pazarlama konusunda daha fazla uzmanlık gerektirmektedir.
İSOda hayata geçirilecek olan eğitim programımız, genel pazarlama prensipleri konusunda uzmanlaşmak isteyen katılımcılara, modern ve bütünleşik pazarlama yaklaşımları ışığında planlama ve yönetme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Hedef Kitle
Eğitim içeriği, iş fikri olup bunu geliştirmek isteyen girişimciler, Pazarlama departmanlarında görev alan yöneticiler ve çalışanlar, Pazarlama alanında kariyer yapma hedefi olanlar için tasarlanmıştır.
Eğitim İçeriği
Pazarlamaya Giriş:
- Pazarlamanın Amacı,
- Organizasyon İçerisindeki Yeri,
- Pazarlama Yöneticisinin Görevleri,
- Pazarlama Planı Hazırlama,
- Tüketici Davranışı,
- Pazar Araştırması,
- Pazar Nedir, Müşteri Kimdir, Tipleri Nelerdir,
- Ürün Nedir, Çeşitleri Nelerdir,
- Fiyatlandırma Stratejileri,
- Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi,
- Yeni Ürün Geliştirme,
- Pazarlama İletişiminin Temelleri
- Marka Yaratma ve Tutundurma
- Uluslararası Pazarlama
İleri Pazarlama Teknikleri
- 21. Yüzyılda Pazarlamanın Üstlendiği Rol,
- Teknolojik Gelişmeler Doğrultusunda Pazarlamanın Değişen Şartları,
- Değişen Tüketiciler, Değişen Pazarlar,
- Marka Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar,
- Data Base Tabanlı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi,
- Dijital Pazarlamada Güncel Trendler
- Pazarlamanın Amacı,
- Organizasyon İçerisindeki Yeri,
- Pazarlama Yöneticisinin Görevleri,
- Pazarlama Planı Hazırlama,
- Tüketici Davranışı,
- Pazar Araştırması,
- Pazar Nedir, Müşteri Kimdir, Tipleri Nelerdir,
- Ürün Nedir, Çeşitleri Nelerdir,
- Fiyatlandırma Stratejileri,
- Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi,
- Yeni Ürün Geliştirme,
- Pazarlama İletişiminin Temelleri
- Marka Yaratma ve Tutundurma
- Uluslararası Pazarlama
- 21. Yüzyılda Pazarlamanın Üstlendiği Rol,
- Teknolojik Gelişmeler Doğrultusunda Pazarlamanın Değişen Şartları,
- Değişen Tüketiciler, Değişen Pazarlar,
- Marka Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar,
- Data Base Tabanlı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi,
- Dijital Pazarlamada Güncel Trendler
Eğitim Hakkında
Ülkemizin her geçen gün genişleyen pazar olanakları, uluslararası pazarlama alanındaki istikrarlı büyüme ve bu büyümeye paralel olarak artış gösteren yoğun rekabet, pazarlama konusunda daha fazla uzmanlık gerektirmektedir.
İSOda hayata geçirilecek olan eğitim programımız, genel pazarlama prensipleri konusunda uzmanlaşmak isteyen katılımcılara, modern ve bütünleşik pazarlama yaklaşımları ışığında planlama ve yönetme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Hedef Kitle
Eğitim içeriği, iş fikri olup bunu geliştirmek isteyen girişimciler, Pazarlama departmanlarında görev alan yöneticiler ve çalışanlar, Pazarlama alanında kariyer yapma hedefi olanlar için tasarlanmıştır.
Eğitim İçeriği
Pazarlamaya Giriş:
İleri Pazarlama Teknikleri