END6019

SATIŞ VE İKNA BECERİLERİ EĞİTİMİ (07-08 EKİM 2019)

Bu eğitim kapsamında; satışın planlanması, müşteri analizi, nasıl bir güvenilir danışman olmaya, fiyat-değer arasındaki ilişkide karlı satış yapabilmek ve neden satın alırlar üzerine katılımcıların becerilerini ve yeni satış kavramları geliştirmeye yönelik beceri kazandırma hakkında bakış açısı kazandırılacaktır.

Etkinlik Tarihi

07.10.2019 - 08.10.2019

  • Saat: 09:00 - 17:30
  • Son Kayıt Tarihi: 04.10.2019
  • Kalan Kontenjan: 1

Tarih (aralığı) *

07-08 Ekim 2019

Başlık *

Satış ve İkna Becerileri Eğitimi

Spot içerik (Özet) *

Bu eğitim kapsamında; satışın planlanması, müşteri analizi, nasıl bir güvenilir danışman olmaya, fiyat-değer arasındaki ilişkide karlı satış yapabilmek ve neden satın alırlar üzerine katılımcıların becerilerini ve yeni satış kavramları geliştirmeye yönelik beceri kazandırma hakkında bakış açısı kazandırılacaktır..

Detay içerik *

SATILAN İLK ŞEY SATICIDIR

· Satış İşinde Ne Değişti?

· Kişisel Satış Felsefeniz ve Güvenilir Danışman Olmak

· Pazarlama Açısından Müşteri Kimdir?

SATMAYA HAZIRLANIN- SATIŞ YÖNETİMİ

· Satış Gücünün Büyüklüğü

· Personel Seçimi ve Eğitimi

· Satış Gücünün Görev Tanımları ve Hedefleri

NEDEN SATIN ALIYORLAR?

· Müşteri Kazanma ve Geliştirme Tüneli

· Müşteri İhtiyaçlarını Anlama- Değer Süreci

· Satış Kanalları Planlama

· Motivasyon ve Sürdürülebilirlik

Kayıt Linki

https://eoda.iso.org.tr/Seminer/SeminerListesi?Kodu=END6019

Ücret

300 TL

Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında on-line olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.

Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.

 

Eğitmen Adı/Soyad/Unvan

Aykut Yalçın

Eğitmen Özgeçmiş

28/09/1969 yılında doğdu. ODTU Gıda Mühendisliği'ni 1994 yılında bitirdikten sonra satış sektöründe farklı sektörlerde ulusal; Superonline, ve uluslararası şirketlerde; Coca-Cola, Danone, Altra Optik - tüm satış kanallarında - Bayi Yönetimi, Zincir Mağazalar Yönetimi, Dış Ticaret, Çağrı Merkezi operasyon kurulum ve yöneticiliği - satış şefliğinden başlayarak genel satış müdürlüğü pozisyonlarında görev aldı.

 

Farklı sektör ve pozisyonlarda başarılarıyla, satışın ürün temelli değil, ilişki, eğitim ve tutum temelli olduğunu tecrübe etti. Koç ve Sabancı Üniversitelerinde yetenek geliştirme ve yönetici liderlik programlarında dış eğitmen olarak görev almaktadır.

 

Aykut Yalçın'ın müşterileri arasında Samsung, Philips, Chemetall, Apple, Caterpillar, BMW, Türk Telekom, LG, Sony, HP, KIA, Hyundai, Avea, Hedef Filo, Renault, Symantec, Vdf, Avis, Otokoç, Ekol lojistik, Tatil sepeti, Callpex, CMC gibi 200’e yakın kurum vardır.

 

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative