EGT9223

FUARDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ

Eğitim, yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan, işi sahada uygulayan ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı davranış değişiklikleri edinmeleri ve kazanmış oldukları bilgi ve becerileri hayata geçirmeleri, aslında bir ikna sanatı olan satışı, doğru takti...

Etkinlik Tarihi

31.12.2023
  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 31.12.2023
  • Kalan Kontenjan: 0
Fuarda Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri Eğitimi 
25-26 Aralık 2023
09:30-16:30

Satışın %80’i tutum ve davranış, yüzde 20’si yetenek ve bilgidir. Yetenek ve davranış geliştirilebilir ama tutum ancak siz isterseniz değişir. 

Eğitim, yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan,  işi sahada uygulayan  ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı davranış değişiklikleri edinmeleri ve kazanmış oldukları bilgi ve becerileri hayata geçirmeleri, aslında bir ikna sanatı olan satışı, doğru taktik ve becerileri kullanarak,  insanlara doğru sorular sorarak,  onları düşünmeye teşvik ettirmek böylece  ürün ya da hizmete ihtiyaç duyduklarının farkına varmalarını sağlamak için kurgulanmıştır.

Eğitim İçeriği
Fuara Verimli Hazırlanma Aşamaları
• Değerlendirme Aşaması
* Nasıl bir şirketiz
* Visyon/Misyon/Değerlerimiz/Stratejimiz 
* Ürünlerimiz
* Müşterimiz Kim? /Hedef Kitle
* Fuarın şirketimize faydası ve hedefimiz
* SMART Hedefler
• Ön Hazırlık Aşaması
*Fuar Satış Temsilcisi ile Fuar İle İlgili Tüm Detaylar, Toplantı
• Hazırlık Aşaması
*Fuara Nasıl Hazırlanmalı
*Davet Mektubu Nasıl Yazılmalı-Uygulama
• Kurulum Aşaması- Mini Maket kurulacak (Alınacak malzemeler eğitim öncesi söylenecek)
• Fuar Geldi Çattı, İş Başındayız…
*Nelere dikkat etmeliyiz ? Beyin Fırtınası Yapılacak, sonra maddeler üzerinde konuşulacak
*Müşteri Odaklılık
*Motivasyonumuz ve Pozitif Enerji
*Temel İletişim Mesajları
*Satış Görüşmesinin 5 Adımı
*Ürünümüzü Nasıl Sunmalıyız ? – Uygulama
*En İdeal Toplantı Akışı*Nasıl Not Almalıyız? 
*Ağırlama, İkram
*Satışta Soru Sorma Teknikleri- Oyun
*İkna Rol Oyunu
*Müşteri Çeşitleri, Rol Oyun
• Fuar Sonrası Adımlar
*Fuarda Bizi Beğenenler Arayacak mı?
*Müşteriyi Neden Biz Aramalıyız?
*Müşteri ile Nasıl İletişim Kurmalıyız? -Uygulama
*Fuarın Değerlendirilmesi

Hedef Kitle: Fuara Katılacak Herkes (Satış, Müşteri İlişkileri, Yöneticiler)

Eğitim 25 - 26 Aralık 2023 tarihinde 09:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Eğitim Yeri: Odakule, Meşrutiyet Cad. No:63, 34430 Beyoğlu/İstanbul 
Eğitim yeri ve diğer bilgileri eğitim öncesinde katılımcılarımıza iletilecektir.

Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir. 
İSO Üyesi: 3.000 TL 
Katılımcı: 3.500 TL 

Eğitim ödemesinde;
Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir. 

Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta/faks ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kaydolması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.

Eğitmen: Efsun Fırtına

19 yıl süren profesyonel iş hayatında, Özak Global Holding, Koç Üniversitesi, Tekstilbank, Ulusalbank, MESS Eğitim Vakfı, Koçkaya, Richmond Hotel, Ortaköy Princess Hotel ve  Mövenpick Otel gibi şirketlerde çalışmış, 2014 yılında Fırtına Değişim Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı şirketini kurmuş,  2016 yılında International Coach Federation  (ICF) Akredite Koçluk onaylı Sola Unitas Eğitim şirketinden  koçluk modüllerini tamamlayarak  profesyonel koçluk unvanını almıştır. 
AUZEF İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümü 3. Sınıf öğrencisidir.
Eğitmenlik aşkı 1997-2004 yılları arasında çalıştığı   bankalarda filizlenip büyümüştür.  Asıl iş pozisyonun yanı sıra bankada iç eğitmen olarak da görev yapmıştır.  O yılların devamında 1.5 yıl MESS Eğitim Vakfı’nda freelance eğitmen olarak devam etmiş, sonrasında  6 yıl Koç Üniversitesi Kariyer Merkezi Koordinatörü olarak çalışmış,  gençlerin öğrenim ve  kariyer hayatına dönük projelerin oluşturulması ve yönetiminde ciddi katkıları olmuştur.  Çalıştığı 6 sene boyunca ortalama 5000 öğrenciye Cv Hazırlama Teknikleri konusunda danışmanlık yapmış ve eğitim vermiştir. Üniversite öğrencileri için University of California ile (UCLA, UC Berkeley ve UC Irvine) ortak projeler hayata geçirmiş; aynı dönemde International Management programına katılmış, İngiltere'nin köklü üniversitelerinden Reading, Royal Halloway, Quenn Mary ve Brighton Üniversitesi'nde kariyer yönetimi programlarına katılmıştır.  Koç Üniversitesi'nde çalıştığı sürede öğrencilerin gelişimlerini destekleyen pek çok projede yer almış, öğrencilere yönelik kişisel gelişim, iş hayatına hazırlık eğitimleri vermiş ve onlara yurtdışı eğitim danışmanlığı yapmıştır. 
2011-2012 arasında Özak Tekstil İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü aynı zamanda Özak Global Holding Eğitim ve Gelişim Müdürü olarak görev yapmış, çalıştığı süre boyunca beyaz&mavi yaka olmak üzere pek çok kişi ile mülakat yaparak işe alımlar gerçekleştirmiştir. Özak’ta çalıştığı süre boyunca beyaz ve mavi yaka olmak üzere 1500 kişiye kişisel gelişim ve mesleki alanlarda eğitim vermiştir. 
Ekonomi Bakanlığı tarafından iş birliği kuruluşu olarak seçilen İnovakemi ile birlikte 2012 yılından itibaren, çok sayıda UR-GE (Uluslararası Rekabeti Geliştirme) projelerinde Satış, Pazarlama ve İnsan Kaynakları alanında, firmaların ihtiyaçlarını belirleme konusunda danışmanlık görüşmeleri yapmış, konuyla ilgili her bir firma için İhtiyaç Analizi Raporlarını hazırlamıştır. Yer aldığı UR-GE projelerinden bazıları; Mücevher İhracatçıları Birliği, Mücevher Sektörü, Pamukkale Üniversitesi Teknopark, Bilişim, Gazi Teknopark, Bilişim, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası, Tarım Sektörü, Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası, Tekstil Sektörü, Ankara Sanayi Odası, Biyoteknoloji ve Medikal Sektörü, Ankara Sanayi Odası, Plastik Sektörü, Bakırcılar İMMİB vd. olarak yaklaşık 200 şirket ile ilgili ihtiyaç analizi raporu hazırlamıştır.
Türkiye’de birçok üniversite de uzmanlık alanı konularında misafir konuşmacı olarak yer almış, Ayvansaray Ünivesitesine bağlı Plato Akademi ve İşkur iş birliği ile 200 saatlik Perakende Gıda Satış Eğitim Programını gerçekleştirmiştir. Halen Bahçeşehir Üniversitesi’nde düzenli olarak gerçekleştirilen Liderlik Sertifika programında Çatışma Yönetimi, Fasilitasyon, Etkili Takım Çalışması, Kriz Liderliği, Duygu Yönetimi; Micro MBA programında Örgütsel Davranış; İnsan Kaynakları Sertifika programında da Mülakat Teknikleri, İnsan Kaynaklarında Yeni Nesil Trendler , Öğrenme ve Gelişim vb. eğitimleri vermektedir.
Yönetici Geliştirme ve Liderlik Eğitim Programı verdiği şirketlerden bazıları; Arçelik, Kordsa,MAN Türkiye,  BSH ( Ortalama 72 saat, birçok grup) Kültür Liderliği Projesi kapsamında ; Ford Otosan Gölcük ve Eskişehir fabrikaları (14 grup) Çimsa Kültür Liderliği Projesi içerisinde 26 oturumda Ortak Kültür Seminerleri BSH’da Liderlik gelişim programlarına halen devam etmektedir.
Proje bazlı liderlik gelişim programları haricinde 150’nin üzerinde şirkette Yönetim Becerileri ve Liderlik, İletişim Becerileri, Kişisel Gelişim Eğitimleri, İnsan Kaynakları, Müşteri İlişkileri, Etkili Satış Becerileri,  Sunum Teknikleri, Sosyal Davranış ve Protokol Kuralları vb. eğitimler vermiştir.
Efsun Fırtına,  2000 yılından bu yana 29.000’in üzerinde kişiye eğitim ve danışmanlık hizmeti vermiş olup Fırtına Değişim Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı Şirketinin sahibi ve kurucusudur.

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative