EGT8123

PAZARDA STRATEJİK REKABET EĞİTİMİ

Bu eğitimde rekabette güçlü olmak için yapılacak sistematik yol haritası ortaya konmaktadır.

Etkinlik Tarihi

11.12.2023 - 12.12.2023
  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 11.12.2023
  • Kalan Kontenjan: 10
Pazarda Stratejik Rekabet Eğitimi 
11-12 Aralık 2023
09:30-16:30


Değişen dünyada müşteriler ve dolayısı ile pazarlar çok ciddi bir değişime uğradı. Bu değişim alışılagelmiş bütün rekabet dinamikleri ortadan kaldırdı. Yeni dünya da rekabet kuralları baştan aşağıya değişiyor. Bu eğitimde rekabette güçlü olmak için yapılacak sistematik yol haritası ortaya konmaktadır. Pazar ve bu pazardaki konumlanma ile başlayan süreç ayrışmanın nasıl sağlanacağı hakkında yapılan tartışmalarla devam etmektedir. Ayrışmak için müşteride derinleşme ve rekabeti yeni düzlemlerde okumak gerektiğini öğreneceğiz. Aynı zamanda müşteri ürün arasında ilişkinin diğer rekabet unsurları ile ayrışma noktasında nasıl kullanılacağı hem vakalar hem de çalışmalar ile içselleştireceğiz. Dahası farklı fiyatlama metodolojileri ile nasıl avantaj kazanılacağını ve düşük fiyatın bir tuzak çukuru olduğunu içselleştireceğiz.

Eğitim İçerik
• Stratejik düşünme ve planlama
• Stratejik pazarlama ve rekabet arasındaki ilişki
• Konumlanma, ayrışma ve değer önermesinin önemi, rekabetteki kritik rolü 
• Pazar kavramı ve pazardaki rekabet olgusu. İhtiyaç temelli pazar segmentasyonu çalışması
• Pazardan müşteriye geçiş. Müşterinin zihnindeki rekabetin anlaşılması. Persona tasarımı çalışması + Empati mapping çalışması ile rekabet okuması
• Müşteri ve pazardaki Mega Trendlerin okunması. 
• Müşteri segmentasyonunun anlatımı. Davranış temelli müşteri segmentasyonu (nasıl yapılır - bunlar nelerdir?)
• Rekabetin yeni anahtarı deneyim. Müşteri deneyim çalışması üzerinden rekabette üstünlük sağlayacak temas anlarının ortaya konması.
• Kanla yönetimi nasıl yapılır? Satış kanalı - İletişim kanalı tasarımında nasıl ayrışma sağlanır. 
• Fiyatlama nasıl yapılır? fiyatlama konusunda rekabette avantaj nasıl sağlanır. 

Hedef Kitle: Satış, pazarlama, ürün, kanal, müşteri gibi kritik-stratejik konularda çalışan bütün seviyelerdeki çalışanlar için uygundur. 

Eğitim 11-12 Aralık 2023 tarihinde 09:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Eğitim Yeri: Odakule, Meşrutiyet Cad. No:63, 34430 Beyoğlu/İstanbul 

Eğitim yeri ve diğer bilgileri eğitim öncesinde katılımcılarımıza iletilecektir.

Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir.

İSO Üyesi: 3.000 TL 
Katılımcı: 3.500 TL 

Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir. 

Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)

Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta/faks ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kaydolması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.



Eğitimci: Gökhan Avcı
1985 yılında Aydın’da doğdu. İlk öğretim ve lise öğrenimini Aydın’da tamamladıktan sonra lisans eğitimi için 2002 yılında İstanbul'a geldi. Yıldız Teknik üniversitesi mimarlık bölümünü bitirdikten sonra kısa bir süre mimar olarak çalıştıktan sonra mimarlık kariyerine son verdi. Bu süre zarfında sürdürülebilirlik ve kentsel antropoloji konuların çeşitli üniversiteler ve sivil toplum kuruluşları ile çalışmalar yürüttü. Takibinde yüzünü dijital dünyaya dönerek 2010 yılında e-ticaret ve dijital pazarlama dünyasına hızlı bir giriş yaptı. Ofix.com başta olmak üzere 10’dan fazla dijital projenin kurulması 30’dan fazla projenin de danışmanlık süreçlerinde sayısız pazarlama kampanyasında yer aldı. 
Stratejik pazarlama, e-ticaret, dijital pazarlama ve ürün yönetimi konusunda İstanbul üniversitesinde ders veriyor ve Harvard Business Review başta olmak üzere çeşitli blog ve yayınlarda içerik üretiyor. 
Şu anda Akademus çatısı altında aşağıdaki konularda eğitim ve danışmanlık süreçlerine devam ediyor.  

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative