EGT8023
BÜYÜK RESMİ GÖRMEK VE STRATEJİ ONLİNE EĞİTİM
Bu eğitim ile birey, takım ve kurum ölçeğinde stratejik farkındalık pekiştirilerek geleceğe daha güçlü bir hazırlık sağlanacaktır.
Etkinlik Tarihi
22.12.2023
- Saat: 14:30 - 17:30
- Son Kayıt Tarihi: 22.12.2023
- Kalan Kontenjan: 160
Büyük Resmi Görmek ve Strateji Online Eğitim
22 Aralık 2023
14:30-17:30
Bütün seviyedeki ve sorumluluklara sahip çalışanların görünmeyen ya da farkında olunmayan en büyük problemi stratejik farkındalık; diğer bir deyişle büyük resmi kaçırmak denebilir. Eğitimle katılımcıların stratejik farkındalığını arttırmak amaçlanmaktadır. Her gün fantastik bir hız ile değişen dünyanın nasıl bir dönüşüm içinden geçtiği, nereye doğru ilerlediği ve tüm bunların sebeplerinin neler olduğunu fark etmeleri amaçlanmaktadır. Bu eğitim ile birey, takım ve kurum ölçeğinde stratejik farkındalık pekiştirilerek geleceğe daha güçlü bir hazırlık sağlanacaktır.
Eğitim İçerik
Değişim ve dönüşü anlamak
Dünya ne hızla dönüşüyor nasıl değişiyor?
Trendler gündelik hayatımızı ve işimizi nasıl etkiliyor?
Strateji kavramı anlamak? Dünyadan ve Türkiyeden örnekler
Bireysel yetkinlik olarak stratejik bakış açısı
Hayal etmek ve eyleme geçmek
İşimde ve hayatımda stratejinin yeri nedir? Gelecek Stratejisi anlatımı
Stratejinin Dinamikleri Nedir? - Mevcut Durum, Gidilecek Yer, - Misyon, Vizyon, Stratejik Hedefler. Mega-Makro-Mikro Hedefler
BEN bu resimde neredeyim?
Hedef Kitle: Geleceğe hazır olmak isteyen herkes
Eğitim 22 Aralık 2023 tarihinde 14:30-17:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
Eğitim Yeri: Online
Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitimde eğitim günü katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir.
Eğitim günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız.
https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.
Eğitimci: Gökhan AVCI
1985 yılında Aydında doğdu. İlk öğretim ve lise öğrenimini Aydında tamamladıktan sonra lisans eğitimi için 2002 yılında İstanbul'a geldi. Yıldız Teknik üniversitesi mimarlık bölümünü bitirdikten sonra kısa bir süre mimar olarak çalıştıktan sonra mimarlık kariyerine son verdi. Bu süre zarfında sürdürülebilirlik ve kentsel antropoloji konuların çeşitli üniversiteler ve sivil toplum kuruluşları ile çalışmalar yürüttü. Takibinde yüzünü dijital dünyaya dönerek 2010 yılında e-ticaret ve dijital pazarlama dünyasına hızlı bir giriş yaptı. Ofix.com başta olmak üzere 10dan fazla dijital projenin kurulması 30dan fazla projenin de danışmanlık süreçlerinde sayısız pazarlama kampanyasında yer aldı.
Stratejik pazarlama, e-ticaret, dijital pazarlama ve ürün yönetimi konusunda İstanbul üniversitesinde ders veriyor ve Harvard Business Review başta olmak üzere çeşitli blog ve yayınlarda içerik üretiyor.
Şu anda Akademus çatısı altında aşağıdaki konularda eğitim ve danışmanlık süreçlerine devam ediyor.
