EGT5923

İŞ YAŞAMININ YAZILI OLMAYAN KURALLARI WEBİNARI

Eğitime giriş linki; https://istanbulso.zoom.us/webinar/register/WN_k3czVCNsQFWgXTbSBxK0bw Eğitimde çalışanların; İş yaşamındaki profesyonel tutum ve davranışlarının & kurum temsil becerisinin benimsenmesi ve uygulama becerisini geliştirilmesi, yazılı olmayan kuralları yaşamının bir parçası haline getirilmesi amaçlanmaktadır.

Etkinlik Tarihi

25.09.2023

  • Saat: 13:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 25.09.2023
  • Kalan Kontenjan: 493

İş Yaşamının Yazılı Olmayan Kuralları Webinarı 
25 Eylül 2023
13:30-16:30


Eğitimde çalışanların; İş yaşamındaki profesyonel tutum ve davranışlarının & kurum temsil becerisinin benimsenmesi ve uygulama becerisini geliştirilmesi, yazılı olmayan kuralları yaşamının bir parçası haline getirilmesi amaçlanmaktadır.

Eğitim İçeriği
• İş Yaşamında Profiller ve Yansımaları
• Kişisel imaj ve Algı Yönetimi
• İş Yaşamında Yazılı Olmayan Kurallar;
o Giyim ve Dış Görünümle Verdiğimiz Mesajlar 
o Karşılama – Ağırlama – Uğurlamada Profesyonel Davranış 
o Sosyal Davranış Protokolleri; Selamlaşma, Tanışma, Tokalaşma, Hitap 
o Sosyal Medya Kullanımı ve Kurum Temsiline Etkileri 
o Her Alanda Kurum Temsiliyeti İçin Gerekenler
• Uygulamalar, Çıkarımlar ve Aksiyon Listelerinin Oluşturulması

Hedef Kitle: Çalışma hayatında olan insan ilişkilerinde olan herkes katılabilir.

Eğitim 25 Eylül 2023 tarihinde 13:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitim günü katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir. 

Eğitim günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız.

https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.

Eğitim Yeri: Online / Zoom 

Ücret ve Kayıt:
Katılım ücretsizdir.

Eğitmen: Gökçe Doğan
2000 Yılında Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümünü bitirdikten sonra Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü tamamlamıştır Her daim öğrenen olmaktan yana bir eğitmen olarak İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümünü de başarıyla tamamlayarak ön lisans eğitimini lisansa tamamlamıştır.
1996 yılında öğrenciliği devam ederken Tekstil Mümessilliği ile iş hayatına atılmış yine eğitimi devam ederken çalışma hayatına da devam etmiştir.
İlk satış tecrübelerini ise bu dönemde, perakende sektöründe ve turizm sektöründe çalışarak edinmiştir Staj dönemiyle beraber veri araştırma firmalarında çalışmış ve telefonda anket satış üzerine tecrübe kazanmıştır 2000 yılında mezun olduktan sonra da sağlık sektöründe adım atmış, Amerikan Hastanesinde VIP Hasta Hizmetleri Personeli olarak başladığı profesyonel çalışma yaşamını 2003 ’de Özel Clinix Polikliniği Halkla İlişkiler ve Pazarlama Müdürü, 2008 ’de Özel Delta Hospital Halkla İlişkiler ve Kurumsal Pazarlama Müdürü, 2013 ’de Özel Delta Hospital İdari Direktör Yardımcısı olarak sürdürmüştür Son olarak ise Kadıköy Diyabet Hastanesinde Genel Koordinatör olarak çalışmıştır Bu süreçte Check-up up, Onkoloji, Saç Ekimi ve Genetik Laboratuvar birimlerinin hasta ve satış oranlarını artırmak amaçlı iş geliştirme faaliyetlerini koordine etmiştir. Çalıştığı kurumlarda Şikayet Yönetim Sistemi ve Halkla İlişkiler Yönetim Sistemi kurmuş ve iç eğitimler vermiştir Aldığı İşaret Dili Eğitimi ile işitme engellilerle iletişim kurabilmek ve onların eğitim süreçlerine destek olabilmek adına eğitimler vermiştir Altı Nokta Körler Vakfında çağrı merkezinde çalışacak görme engelli öğrencilere, İletişim Becerileri Telefonda İletişim Becerileri üzerine eğitimler vermiştir Bunlara ek olarak 19 yılını geçirdiği sağlık sektöründe çalıştığı süre içinde JCI, ISO 9001 ISO 10002 çalışmalarında aktif olarak yer almış ve iç denetmenlik yapmıştır. Çalışan memnuniyetini değerlendirme, çalışan deneyiminin haritalandırılması ve pozitif yönetilmesi süreçlerinde projeler geliştirmiştir.
Fark yaratmanın iletişimdeki başarıyla paralel olması nedeni ile eğitimlere ağırlık vermiş ve 2008 yılında tanıştığı Indus ile iş birliği içinde olmuş ve 2011 yılından itibaren Indus ile eğitim projelerinde görev almaya başlamıştır 2018 yılı itibariyle Indus Consulting’de eğitim ve yönetim danışmanlığı projelerinde Kıdemli Danışman olarak çalışmaktadır. Son olarak mevcut yetkinliklerine Koçluk becerisini de eklemiş ve gerek eğitim projelerinde gerek sosyal sorumluluk projelerinde gerekse kurumsal projelerde koçluk desteği de verebilmektedir.

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative