EGT5524
UYGULAMALARLA SATIŞTA MÜZAKERE EĞİTİMİ
Eğitimde katılımcıların kurdukları tüm ilişkilerde daha pozitif ve çözüm odaklı bir bakış açısına sahip olmaları ve çok daha güzel satış sonuçları elde etmeleri amaçlanmaktadır.
Etkinlik Tarihi
13.05.2024 - 14.05.2024
- Saat: 09:30 - 16:30
- Son Kayıt Tarihi: 13.05.2024
- Kalan Kontenjan: 7
Uygulamalarla Satışta Müzakere Eğitimi
13-14 Mayıs 2024
09:30-16:30
Eğitimde katılımcıların kurdukları tüm ilişkilerde daha pozitif ve çözüm odaklı bir bakış açısına sahip olmaları ve çok daha güzel satış sonuçları elde etmeleri amaçlanmaktadır.
Eğitim İçerik
Satışta Müzakerenin Yeri ve Önemi
Müzakere kavramının tanımı
Müzakere becerisi ile zorlu müşteriler ile başa çıkma
Satışta müzakerenin yeri ve önemi
Uygulama
Müşterimiz ile aynı dili konuşma
Ne / Nasıl anlatıyorum? Karşı taraf ne anlıyor?
Alternatif yollar deneme
Kavramları açma ve doğru aktarma
Satışın Temel Hazırlık Safhaları
Anlaşamamanın Maliyeti
Alternatifler
Taviz Verme
Tekliflerin Sistemize Edilmesi
Limitlerin Belirlenmesi
Kendini ve Müşterini Tanı
Renkler testi eşliğinde
Analitik Baskın Ilımlı Dikkat Çekici ---- zihninin içi
Analitik Baskın Ilımlı Dikkat Çekici ---- tespit etmek
Analitik Baskın Ilımlı Dikkat Çekici ---- artılar, eksiler
Analitik Baskın Ilımlı Dikkat Çekici ---- satış ipuçları
Uygulama
Tüm grupların aynı anda birbirleri ile müzakere etmeleri
Hazırlık aşamasının kurallarını ne kadar uyguluyorlar? Müzakere etmeye ne kadar hazırlar?
Çatışma durumlarında nasıl bir tavır sergiliyorlar?
En karlı anlaşmayı kimler yapacak?
Kazan / Kazan yaklaşımı
Müzakere Tarzları
Thomas Kilmann testi eşliğinde
Rekabetçi
Kaçınmacı
Uzlaşmacı
İşbirlikçi
Uyum sağlayan
Satış Müzakeresi Sırasında Kullanılacak Temel Strateji ve Taktikler
12 Kızgın Adam filmi eşliğinde
Kişileri analiz etme ve gözlem yeteneğimizi geliştirme
Farklı kişilikteki insanları ayrı ayrı ikna etme
Nasıl bir mantık sıralaması izlemeli?
Satış müzakeresinde duyguların yeri
Satış müzakeresinde nelere dikkat etmeli ve nelerden kaçınmalı?
Çatışmalara çözüm odaklı bir bakış açısı ile yaklaşmak
Yasaklı kelimeler, ses tonu beden dilinin önemi, empati, saygı, gözlem yeteneği, sabır, sakin kalabilme gibi satış müzakeresinin pek çok bileşeninin incelenmesi
Hedef Kitle: Tüm satış ve satın alma profesyonelleri
Eğitim 13-14 Mayıs 2024 tarihinde 09:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
Eğitim Yeri: Odakule, Meşrutiyet Cad. No:63, 34430 Beyoğlu/İstanbul
Eğitim yeri ve diğer bilgileri eğitim öncesinde katılımcılarımıza iletilecektir.
Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir.
İSO Üyesi: 5.000 TL
Katılımcı: 5.500 TL
Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.
Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta/faks ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kaydolması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.
Eğitimci: Turgut Özbek
İstanbul Teknik Üniversitesi Metalurji ve Malzeme Mühendisliği muzunu olan ÖZBEK, iş hayatına 2005de Yılmazlar Kabloda satış uzmanı olarak başlayıp, 2007-2014 yılları arasında Vestelde satış yöneticiliği yapmıştır. Söz konusu tarihler içerisinde kişisel gelişim konularına merakı ile birlikte 2 yıl süren bir psikoterapi eğitimi almıştır. Yaklaşık 10 yıllık satış tecrübesinin ardından 2014 yılında Vestel çatısı altında kurulan Vestel Perakende Akademisine geçiş yapmış olup, akademinin kurulmasından sahada eğitimler verilmesine kadar pek çok farklı görevi birlikte icra etmiştir. Sonrasında kendisi için çok önemli olan bir hayalini gerçekleştirip kurumsal firmalara eğitmenlik ve danışmanlık konularında hizmet vermeye başlamıştır.
ÖZBEK, kendi hayatını, insan ilişkilerini derinden incelemeyi misyon edinmiştir. Çağımızın en önemli konusunun insanın kendisine yabancılaşması olduğunu düşünür.
Güncel eğitim metotlarını, eğitim sektörünün gittiği yönleri ve gelişimini, yeni kuşaklara bilgi aktarımı gibi konuları takip edebilmek maksadı ile Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu'nun ve Odyssey Danışılan Danışmanlık Platformunun üyesidir. Özellikle eğitimlerin katılımcıların zihninde daha fazla kalması ve öğrendikleri bilgileri kolaylıkla uygulayabilmeleri adına sürekli olarak eğitimlerini güncellemekte, farklı metotlar kullanmaktadır. Sinema, psikoloji, kozmos, sistem düşüncesi, bilim kurgu, insanlık tarihinin kökenleri, beynin çalışma prensipleri, iş simülasyonları ilgi duyduğu alanlardır.
Bugüne kadar farklı sektörlerde faaliyet gösteren kurumlara Sinema Filmleri Eşliğinde Müzakere Teknikleri, İknanın Psikolojisi, Satışta Danışmanlık Yaklaşımı, İletişim Teknikleri, Yazılı İletişim, Çatışma Yönetimi, Zor İnsanlar ile Başa Çıkma ve Düşünme Biçimleri ve Algı Yönetimi eğitimlerini vermeye devam etmektedir.