EGT3323

SATIŞ VE İKNA BECERİLERİ EĞİTİMİ

Eğitimde güvenilir danışman olmaya giden yolda, satışın planlanması, müşteri analizi, fiyat-değer arasındaki ilişkide karlı satış yapabilmek ve neden satın alırlar üzerine katılımcıların becerileri ve yeni satış kavramları geliştirmelerine yönelik beceri kazanmaları amaçlanmaktadır.

Etkinlik Tarihi

02.05.2023 - 03.05.2023

  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 02.05.2023
  • Kalan Kontenjan: 6

Satış ve İkna Becerileri Eğitimi
02-03 Mayıs 2023
09:30-16:30


Eğitimde güvenilir danışman olmaya giden yolda, satışın planlanması, müşteri analizi, fiyat-değer arasındaki ilişkide karlı satış yapabilmek ve neden satın alırlar üzerine katılımcıların becerileri ve yeni satış kavramları geliştirmelerine yönelik beceri kazanmaları amaçlanmaktadır.
Bu programda katılımcılar; satış ve ikna süreçlerine “problem çözme” olarak bakmayı öğrenecekler.  Sadece kendi ürün ve hizmet pencerelerinden değil karşı tarafın da penceresinden bakmanın farkına varmayı öğrenecekler. Bu programdan çıkarılacak kilit noktalar ise: Müzakere süreçleri, ikna süreçleri ve satışın her türlüsü, özellikle kompleks satış içerisinde, problem çözme ve yaratıcı düşünmeyi sağlayan düşünce biçimine ulaşmayı elde edecekler.  
Eğitimin en önemli özelliği bilgi aktarımda bulunmak yerine, davranışları değiştirmeye yönelik olarak çevrelerine ve kendilerine nasıl bakacaklarını öğrenmelerini sağlamaya yönelik bir program içeriği çerçevesinde olmasıdır.

Hedef Kitle: B2B ve B2C satış personeli

Eğitim İçeriği
1-Gün
Satılan İlk Şey Satıcıdır
• Satış İşinde Ne Değişti? 
• Kişisel Satış Felsefeniz ve Güvenilir Danışman Olmak
• Aktivite –Eylemlerimizin Farkında mıyız?
• Tutumun Gücü
• Aktivite – Tutumun Gücü
• Hislerimiz Satışı Nasıl Etkiliyor?
• Aktivite – İnsanlar Önce Hislerinizi Satın Alıyor
Müşteri 
• Müşteri Tipleri 
• Test – Müşteri Kişilikleri -Envanter
• Müşteri Kimdir?
• Müşteriler Ne İster?
• Bu Müşteriler ile Nasıl İletişim Kurmalıyız? 
• Aktivite – Grup Çalışması- Nasıl İletişim Kuralım?
• Müşteri Kazanma ve Geliştirme Tüneli
2-Gün
Satmaya Hazırlanın- Satışın Yönetimi
• Müşterinizle Bağ Kurmaya Telefonda Başlayın :  Fiyat mı? Değer mi? 
• İletişim ve Dinleme Beceriniz 
• Aktivite – Ne Kadar Dinliyorsunuz?
• İnsanlar Neden Satın Alır? - İknanın Psikolojisi
• Aktivite – Özellikler ve Faydalar – Bir Hikaye Yarat
Neden Satın Alıyorlar?
• Sorular Çok mu Önemli?
• Aktivite–Sizin En İyi Sorunuz Ne? 
• İtirazlar ve Çözüm Yolları
• Aktivite-En Yaygın İtirazlara Çözüm Yolları Bulma
• Siparişi isteyin ve Satışı Kapatın

Eğitim 02-03 Mayıs 2023 tarihinde 09:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Eğitim Yeri: Odakule, Meşrutiyet Cad. No:63, 34430 Beyoğlu/İstanbul 

Eğitim yeri ve diğer bilgileri eğitim öncesinde katılımcılarımıza iletilecektir.

Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir. 
İSO Üyesi: 2.000 TL 
Katılımcı: 2.250 TL 

Satış ve İkna Becerileri Eğitimi ödemesinde;
Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir. 
Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta/faks ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kaydolması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.

Eğitmen: Aykut Yalçın, Eğitmen, Danışman, Yazar

ODTÜ Gıda Mühendisliği’ni 1994 yılında bitirdikten sonra satış sektöründe farklı sektörlerde ulusal; Superonline, ve uluslararası şirketlerde; Coca-Cola, Danone, Altra Optik -  tüm satış kanallarında - Bayi Yönetimi, Zincir Mağazalar Yönetimi, Dış Ticaret, Çağrı Merkezi operasyon kurulum ve yöneticiliği -  satış şefliğinden başlayarak genel satış müdürlüğü pozisyonlarında görev aldı. Farklı sektör ve pozisyonlarda başarılarıyla, satışın ürün temelli değil, ilişki, eğitim ve tutum temelli olduğunu tecrübe etti. 

Çalıştığı kurumlarda insan kaynaklarıyla birlikte mükemmel işler yaratmada temel sebebin beceri veya yetenekler dışındaki kişisel özellikler konusunda projeler yürüttü.

İstanbul Bilgi Üniversitesi'nde MBA programını tamamlayıp, bu işin gri renklerini öğrendi.  Satış yönetiminin etkinliğinin arttırılması amacıyla Kurumsal Karne Süreç Yöntemleri konusunda yüksek lisans tezi yazdı.  Amerika'da bir organizasyon geliştirme programında "Satış Takımı Performansına İvme Kazandırmak" üzerine eğitim aldı. Yine Amerika' da Çağrı merkezi yönetim sanatı ve Telefonda satış üzerine e-öğrenme sistemi eğitimleri aldı. IACET onaylı koçluk eğitimini tamamladı. 

Jeffrey Gitomer’den satışa dair hayat dersleri ikna ve tutum ile ilgili dersler aldı. TrainOne ile Türkiye’de bir ortaklık kurulması konusunda Gitomer’i ikna etmeyi başararak satış eğitimlerinde yeni bir dönem başlattı. 

Çalıştığı firmalarda eğitimler hazırladı ve in-house eğitimler verdi. Serbest Danışman olarak satış operasyonu ve çizgi altı pazarlama faaliyetleri ile ilgili çalışmalar yaptı.

2008 ve 2009 yılında ASTD tarafından karma eğitim (e-öğrenme ve sınıf iç) alanında en fazla satış artışı sağlayan program ile birincilik ödülü alarak, bakış açılarını değiştirebilecek bilgi seviyesine ulaşmayı başarmıştır.

2017 yılından bu yana İstanbul Sanayi Odası bünyesinde (ISO) yetkinlik gelişimi eğitimeni olarak görev almaktadır. Bugüne kadar B2B ve B2C olarak 200’ ün üstünde ISO’ya kayıtlı şirkete eğitim vermiştir. 

Sabancı Üniversitelerinde yetenek geliştirme ve yönetici liderlik programlarında eğitmen olarak görev almaktadır. (“Financial Times Executive Education Customised Programs 2018” dünya sıralamasında 55. sırada yer alarak “Kuruma Özel Programlar” alanında dünya sıralamasına giren ilk Türk üniversitesi)

Aykut Yalçın’ın müşterileri arasında Türkiye Bankalar Birliği, Türkiye Katılım Bankaları Birliği Azerbeycan Bankalar Birliği, Yapı Kredi Bankası, ING Bankası, VakıfBank, Finansbank, Samsung, Philips, Apple, BMW, Türk Telekom, HP, KIA, Hyundai, Hedef Filo, Renault, Symantec, Vdf, Avis, Otokoç, Ekol lojistik, Callpex, CMC, Köfteci Yusuf gibi 100’ü geçen kurum vardır.

“Satıcı kapıyı kaç kere çalar” kitabının yazarıdır.

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative