EGT2723
İŞTE PAZARLAMA EĞİTİMİ
Eğitimde katılımcılar; Etkin Pazarlama ile Marka Yönetimi ve Satışta başarının inceliklerini; teorik bilgilerle birlikte ürün geliştirmeden fiyatlamaya, kanal oluşturmaktan satış stratejileri belirlemeye, değer ve duygu odaklı pazarlama çalışmalarının planlanmasına, geleneksel mecralardan dijital mecralara algı ve iknada nasıl daha etkin bir marka yönetimi yapabileceklerini pratik bilgiler ve Türkiye ile Dünyadan uygulama örnekleri ile öğrenecek...
Etkinlik Tarihi
27.04.2023 - 28.04.2023
- Saat: 09:30 - 16:30
- Son Kayıt Tarihi: 27.04.2023
- Kalan Kontenjan: 12
İşte Pazarlama Eğitimi
27-28 Nisan 2023
09:30-16:30
Eğitimde katılımcılar; Etkin Pazarlama ile Marka Yönetimi ve Satışta başarının inceliklerini; teorik bilgilerle birlikte ürün geliştirmeden fiyatlamaya, kanal oluşturmaktan satış stratejileri belirlemeye, değer ve duygu odaklı pazarlama çalışmalarının planlanmasına, geleneksel mecralardan dijital mecralara algı ve iknada nasıl daha etkin bir marka yönetimi yapabileceklerini pratik bilgiler ve Türkiye ile Dünyadan uygulama örnekleri ile öğreneceklerdir.
Eğitim İçerik
Yeni Nesil Satış, Pazarlama ve Marka Kavramları
Yeni Nesil Tüketici Özellikleri ve Beklentileri
Tüketici Davranış Özellikleri ve İçgörü
İletişimin Temelleri ve Etkin İletişim Teknikleri
Karar Alma Mekanizmaları ve Temel Etkenler
Değer Odaklı İletişim ve Marka Stratejisi
Marka Mimarisi, Marka Kimlik ve Marka İmajı
Marka Hedef Kitle ve Segmentasyon Yönetimi
Satın Alma Motivasyonu ve Bilinçaltı Satış
İknanın Psikolojisi ve İkna Yöntemleri
Modern Pazarlamanın P ve Cleri
Stratejik Pazarlama Yönetim Stratejileri
Duygusal Pazarlama ve Duyusal Satış Yönetimi
Nöropazarlama ile Tüketicinin Beynine Yolculuk
Dijital Dünyada Etkin Pazarlama Yönetim Stratejileri
Sosyal Medyada Etkin Pazarlama Yönetim Stratejileri
Etkin Marka, Pazarlama ve Satış Üzerine Başarı Teknikleri
Dünyadan Örnek Vakalar ile Uygulama Çalışmaları
Hedef Kitle: Her seviyedeki satış, pazarlama ve iletişim departmanı çalışanları ve yöneticileri, kendi işinde fark yaratmak isteyen girişimciler ile her bölümden üniversite öğrencisi ve mezunu için uygun bir programdır.
Kendi işinde fark yaratmak isteyen girişimciler
Kişisel markasında satış ve pazarlama başarısı isteyen bireyler
Her seviyedeki pazarlama ve satış departmanı çalışanları
Satış ve pazarlama yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler
Satış ve pazarlama alanında çalışmak isteyen uzman adayları
Kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler
Eğitim 27-28 Nisan 2023 tarihinde 09:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
Eğitim Yeri: Odakule, Meşrutiyet Cad. No:63, 34430 Beyoğlu/İstanbul
Eğitim yeri ve diğer bilgileri eğitim öncesinde katılımcılarımıza iletilecektir.
Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir.
İSO Üyesi: 2.000 TL
Katılımcı: 2.250 TL
Eğitimi ödemesinde;
Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.
Ödeme sırasında açıklama kısmına İşte Pazarlama Eğitimi yazmanız gerekmektedir.
Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta/faks ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kaydolması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.
Eğitimci: Onur Tuğman
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinden mezun oldu. Marmara Üniversitesinde Oyun Teorisi alanında Yüksek Lisans yaptıktan sonra New York Baruch Collegeda MBA International Marketing Management programını tamamladı. Altınbaş Üniversitesinde İşletme Doktorantı olarak Karar Bilimi ve Tüketici Davranışları üzerine akademik çalışmalarına devam etmektedir.
İletişim dünyasındaki profesyonel iş hayatına öğrencilik yıllarında başladı. 20 yılı aşan profesyonel kariyerinde; Marka Yönetimi, Pazarlama, Satış, Strateji ve Kreatif departmanlarda farklı görevlerde bulunup, üst düzey yöneticilik yaptı. Bu süreçte Mercedes-Benz, Nestle, Pepsi, Unilever, Shell, Garanti Bankası, Türk Hava Yolları ve onlarca önemli markanın marka, satış ve pazarlama yönetimi çalışmalarında etkin rol oynadı. Dünyanın en büyük reklam ajans networklerinden birinin Türkiyedeki yapılanmasında Ajans Başkan Yardımcısı olarak görev aldı. Türkiyenin önde gelen tam hizmet reklam ajanslarının birinde yönetici ortak oldu. Teori ve pratiği harmanlayarak; değer algısı ve satış odaklı iletişim yaratım ve yönetim çalışmaları ile tüm müşteriler için etkin sonuçlara imza atan projeleri yönetmiştir. Halen TUĞMAN Danışmanlık, Eğitim, Koçluk Kurucu Ortağı, CORPITAL İşletme Hastanesi Yönetim Kurulu Üyesi olarak profesyonel kariyerine devam etmektedir. Ayrıca, ICF ve AC Sertifikasına sahip olarak Profesyonel Koçluk Hizmetleri vermektedir.
Yurtiçi ve yurtdışındaki birçok sektörel yayın ve etkinliği takip etmekte, çeşitli sektörel dergi ve internet sitelerinde makaleler yazmakta, sektör etkinlikleri ve üniversitelerde konuşmacı olarak yer almaktadır. Marka, Pazarlama, Satış, İletişim ve Kişisel Gelişim alanında üniversiteler ve özel kurumlarda konuşmalar yapmakta, eğitimler vermekte, firma ve kişilere özel danışmanlık ve koçluk hizmeti vermektedir.