EGT2522

MÜŞTERİ HİÇ BU KADAR KIYMETLİ OLMAMIŞTI ONLINE EĞİTİMİ

Eğitim VUCA gibi dönemlerde toplumsal rahatsızlıkların ve ekonomik göstergelerin ışığında değişen tüketici davranışları ve beklentilerinin farkındalığını yaratmayı amaçlamaktadır.

Etkinlik Tarihi

24.08.2022

  • Saat: 14:00 - 16:00
  • Son Kayıt Tarihi: 24.08.2022
  • Kalan Kontenjan: 249

Müşteri Hiç Bu Kadar Kıymetli Olmamıştı Online Eğitimi
24 Ağustos 2022 
14:00 - 16:00

Eğitimde VUCA gibi dönemlerde toplumsal yapı ve ekonomik göstergeler doğrultusunda tüketici davranışları ve beklentileri incelenecektir.  

Eğitim İçerik
• Tarihten günümüze müşteri kavramı
• Türkiye’de tüketici olmak
• Müşteri mi yoksa tüketici mi?
• Dönemlere göre müşteri alışkanlıkları nasıl ve neden değişir?
• Değişen müşteriye göre strateji oluşturmak
• Ürün, hizmet ve müşteri ne ister bulmacası

Eğitim 24 Ağustos 2022 tarihinde 14:00-16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitim günü katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir. 

Eğitim günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız.

https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.

Eğitim Yeri: Online / Zoom 

Ücret ve Kayıt:
Katılım ücretsizdir.


Eğitimci: Güliz Aksoy

''Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları'', ''Reklam'', ''Dijital İletişim'', ''Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri'', ''Marka Tanıtım Stratejileri'', ''Pazarlama İletişimi İlkeleri'' ve ''İş Hayatında Hikayeleştirme'' alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetir. 
Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, enerji, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 25 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulundu. Markaların özellikle ''hikâye oluşturma ve anlatma'' süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir ''bilgi ekosistemi'' oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışıyor.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Aksoy, sertifikalı eğitim koçluğu hizmetinin yanı sıra  BUMED, Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi, Kadir Has Üniversitesi  Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Sosyal Medya Akademisi Program  Koordinatörlüğü, Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yeni  Medya Sertifika programı koordinatörlüğü ve Haliç  Üniversitesi İletişim Eğitimleri program koordinatörlüğü görevlerini de  yerine getirirken Way Turkey Kuluçka Merkezi ve Workin'in Cubation’da  start up'lara  mentorluk ve danışmanlık da veriyor.

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative