EGT2522
MÜŞTERİ HİÇ BU KADAR KIYMETLİ OLMAMIŞTI ONLINE EĞİTİMİ
Eğitim VUCA gibi dönemlerde toplumsal rahatsızlıkların ve ekonomik göstergelerin ışığında değişen tüketici davranışları ve beklentilerinin farkındalığını yaratmayı amaçlamaktadır.
Etkinlik Tarihi
24.08.2022
- Saat: 14:00 - 16:00
- Son Kayıt Tarihi: 24.08.2022
- Kalan Kontenjan: 249
Müşteri Hiç Bu Kadar Kıymetli Olmamıştı Online Eğitimi
24 Ağustos 2022
14:00 - 16:00
Eğitimde VUCA gibi dönemlerde toplumsal yapı ve ekonomik göstergeler doğrultusunda tüketici davranışları ve beklentileri incelenecektir.
Eğitim İçerik
Tarihten günümüze müşteri kavramı
Türkiyede tüketici olmak
Müşteri mi yoksa tüketici mi?
Dönemlere göre müşteri alışkanlıkları nasıl ve neden değişir?
Değişen müşteriye göre strateji oluşturmak
Ürün, hizmet ve müşteri ne ister bulmacası
Eğitim 24 Ağustos 2022 tarihinde 14:00-16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitim günü katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir.
Eğitim günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız.
https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.
Eğitim Yeri: Online / Zoom
Ücret ve Kayıt:
Katılım ücretsizdir.
Eğitimci: Güliz Aksoy
''Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları'', ''Reklam'', ''Dijital İletişim'', ''Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri'', ''Marka Tanıtım Stratejileri'', ''Pazarlama İletişimi İlkeleri'' ve ''İş Hayatında Hikayeleştirme'' alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetir.
Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, enerji, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 25 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulundu. Markaların özellikle ''hikâye oluşturma ve anlatma'' süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir ''bilgi ekosistemi'' oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışıyor.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Aksoy, sertifikalı eğitim koçluğu hizmetinin yanı sıra BUMED, Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi, Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Sosyal Medya Akademisi Program Koordinatörlüğü, Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yeni Medya Sertifika programı koordinatörlüğü ve Haliç Üniversitesi İletişim Eğitimleri program koordinatörlüğü görevlerini de yerine getirirken Way Turkey Kuluçka Merkezi ve Workin'in Cubationda start up'lara mentorluk ve danışmanlık da veriyor.