EGT2225

FUARDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ (SINIF)

Satışın %80’i tutum ve davranış, yüzde 20’si yetenek ve bilgidir. Yetenek ve davranış geliştirilebilir ama tutum ancak siz isterseniz değişir. Bu eğitim, Yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan, işi sahada uygulayan ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı...

Etkinlik Tarihi

20.05.2025 - 21.05.2025

  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 16.05.2025
  • Kalan Kontenjan: 20


Fuarda Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri Eğitimi (Sınıf)
20 - 21 Mayıs 2025
09:30 - 16:30
Odakule, Beyoğlu


Eğitimin Amacı:

Satışın %80’i tutum ve davranış, yüzde 20’si yetenek ve bilgidir. Yetenek ve davranış geliştirilebilir ama tutum ancak siz isterseniz değişir. Bu eğitim, Yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan,  işi sahada uygulayan  ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı davranış değişiklikleri edinmeleri ve kazanmış oldukları bilgi ve becerileri hayata geçirmeleri, aslında bir ikna sanatı olan satışı, doğru taktik ve becerileri kullanarak,  insanlara doğru sorular sorarak,  onları düşünmeye teşvik ettirmek böylece  ürün ya da hizmete ihtiyaç duyduklarının farkına varmalarını sağlamak için kurgulanmıştır.

Eğitmen:
Efsun Fırtına - Eğitmen, Yönetim ve İK Danışmanı, Profesyonel Koç

Detaylı içerik ve kayıt için lütfen tıklayınız.

Sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 
akademi@iso.org.tr
0212 252 29 00 / 362 - 363

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative