EGT1024

CHATGPT DESTEKLİ KATMA DEĞERLİ ÜRÜN GELİŞTİRMEK EĞİTİMİ VE ATÖLYE ÇALIŞMASI

Eğitimin amacı, katılımcılara ChatGPT'nin gelişmiş yapay zeka teknolojisini kullanarak yenilikçi ve değer odaklı ürün geliştirme süreçlerini nasıl iyileştirecekleri konusunda bilgi paylaşmaktır.

Etkinlik Tarihi

25.01.2024 - 26.01.2024

  • Saat: 09:30 - 16:30
  • Son Kayıt Tarihi: 25.01.2024
  • Kalan Kontenjan: 0
ChatGPT Destekli Katma Değerli Ürün Geliştirmek Eğitimi ve Atölye Çalışması 
25-26 Ocak 2024
09:30-16:30


Eğitimin amacı, katılımcılara ChatGPT'nin gelişmiş yapay zeka teknolojisini kullanarak yenilikçi ve değer odaklı ürün geliştirme süreçlerini nasıl iyileştirecekleri konusunda bilgi paylaşmaktır.

Eğitim İçerik

İşletmelerde operasyonel seviyede çalışan personelin yönetici pozisyonlarına terfi etmeleri durumunda ihtiyaç duyacakları beceri ve bilgileri içermektedir. Bu eğitim, operasyonel işleri denetleyen ve yöneten mavi ve gri yaka yöneticilerin işlerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine ve operasyonel süreçlerin verimliliğini artırmalarına yardımcı olacaktır. Aynı zamanda bu eğitim kendilerine bağlı bulunan ekiple iletişimi, çatışma anında duygu durum yönetimini, hedef odaklı yöneticiliği ve koçvari liderliğin kapsamını öğrenerek etkin ekip yönetimi yapabilmelerini sağlayacaktır.

1. Bölüm Yapay Zeka Devrimi ve Araçları
- 21. YY ve Yapay Etkisi
- Yapay Zeka Araçları Kavramları
- ChatGPT'nin temel çalışma prensipleri hakkında - ChatGPT'nin kullanım avantajları ve kısıtlamaları
Katılımcılar ile beraber 1. Atölye Çalışması - The AI Workbook of A Value-Added Product Developer - ChatGPT Tanıtımı ve Araç Kullanımına İlk Adım
2. Bölüm ChatGPT kullanımında Prompt (Komut) Kullanımı
- ChatGPT'ye “Doğru Soruyu Sormak”
- İş hayatında hızlı ve verimli komut hazırlama yöntemleri - ChatGPT Plugins
- Etkili Sonuçların Elde Edilmesi
3. Katma Değerli Ürün Ne Demek?
- Bir ürünün katma değerli olması için hangi bileşenlere sahip olması lazım - 21. yy ve Yaratıcı Ekonomisi ve katma değerli ürün dinamikler
Katılımcılar ile beraber 2. Atölye Çalışması - The AI Workbook of A Value-Added Product Developer - Katma Değerli Ürün Geliştirmek

1. Gün Sonu

4. Bölüm Katma Değerli Ürün ve Yaratıcılık İlişkisi
• Nasıl Düşünüyoruz? Creative Quotient
• Yaratıcılığın Elementleri: Aksiyon, Bağ kurma ve Sapma • Yaratıcılığın Felsefesi ve Düşünme Alışkanlıkları
• Katma Değerli Ürün Geliştirmede Yaratıcı Düşünmeyi artırmak Kognitif ve Kognitif Olmayan Yaratıcı Düşünme Yöntemleri
- Tasarımcı Düşünmek - Double Diamond
- Morfolojik Analiz
- Biyomimikri
- Sinektik Düşünme
- TRIZ Tekniği
- Tavşan Deliği
- Diğer Yöntemlerden Örnekler
Katılımcılar ile beraber 3. Atölye Çalışması ChatGPT ile Katma Değerli Ürün Geliştirme
• Uygulamalı katma Değerli Ürün Geliştirme Çalışması: Katılımcıların gerçek zamanlı projeler üzerinde çalışmaları.
• Prototip Oluşturma ve Test Etme: Fikirlerin prototiplerini oluşturmaları
• Sunumlar ve Geri Bildirimler: Katılımcılarla projelerini sunmaları ve grup içi değerlendirme.
2. Gün Sonu ve Eğitim Sonu 

Hedef Kitle: 
1. Ürün Yöneticileri ve Geliştiricileri
2. Ar-Ge Takımları
3. Yazılım Mühendisleri ve Geliştiricileri
4. Pazarlama ve Satış Profesyonelleri
5. Girişimciler ve Start-up Kurucuları
Etkinlik uygulamalı olacağı için katılımcılarımızın eğitim günü yanlarında laptop getirmeleri gerekmektedir.
Eğitim 25-26 Ocak 2024 tarihinde 09:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Eğitim Yeri: Odakule, Meşrutiyet Cad. No:63, 34430 Beyoğlu/İstanbul 
Eğitim yeri ve diğer bilgileri eğitim öncesinde katılımcılarımıza iletilecektir.

Ücret ve Kayıt:
Eğitime katılım ücretlidir.
İSO Üyesi: 5.000 TL 
Katılımcı: 5.500 TL 

Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında online olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir.
Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir. 

Banka havalesi için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)

Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:
Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta/faks ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kaydolması gerekmektedir. Online kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.


Katılım ile ilgili  meydana gelebilecek olumsuz durumlarınızı eğitimin gerçekleşme tarihinden 3 iş günü öncesinde bilgilendirmeniz gerekmektedir.

Eğitimci: Kaykayoglu Innovation Group Yaratıcı İşler Direktörü
Y. Bora Kaykayoğlu, bir 3B modelleme tasarımcısıdır ve konsept kreatif işlerin projelendirilmesi ve geliştirilmesinde profesyonel bir geçmişe sahiptir. Teknik Yaratıcı Düşünme ve fikir oluşturma eğitimleri, danışmanlığı ve, insan-odaklı ürün/servis geliştirme fasilitasyonları vermektedir. Eğitim hayatına 1999-2004 yılları arasında Bahçeşehir Koleji'nde başlamış ve 2003-2004 yılında Pakview High School GA, ABD'de Junior AFS öğrenci değişimi programına katılmıştır. 2005-2008 yılları arasında Kent State Üniversitesi, OH, ABD'de T asarım ve Animasyon Teknolojisi alanında eğitimini tamamlamıştır., Türkiye’ye döndükten sonra 2008-2012 yılları arasında İstanbul Aydın Üniversitesi'nde Görsel İletişim Tasarımı, İstanbul, Türkiye alanında da lisans eğitimini tamamlamıştır. Ayrıca 2010-2011 yıllarında Portekiz'deki Escola Superior de Artes e Design 
Caldas da Rainha'da Güzel Sanatlar / Grafik Tasarım alanında eğitim görmüştür. Şu anda İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümü'nde öğrencidir. Kaykayoğlu, 2012 yılında Portekiz'de düzenlenen TRIZ konferansında "TRIZ Principals in Graphic Design" başlıklı makalesini paylaşmıştır. 2019 Nisan ayında Bakü, Azerbaycan'da düzenlenen 2019 TRIZ Konferansı'nda "TRIZMANIA" adlı oyunlaştırma projesini tanıtmıştır. Uluslararası ve yerel yükseköğretim kurumlarının yapılandırılması ve iletişim stratejilerinin planlanması konularında hizmetlerde bulunmuştur. İstanbul Aydın Üniversitesi, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu, Okan Üniversitesi ve Kavram Meslek Yüksekokulu gibi çeşitli eğitim kurumlarına tanıtım ve iletişim stratejileri alanlarında destek vermiştir. Yaptığı çalışmalar sayesinde İstanbul Aydın Üniversitesi'nin "2009-2011 yılları arasında En Çok Öğrenciye Sahip Vakıf Üniversitesi" haline gelmesine katkıda bulunmuştur. 2011 yılında Kazakistan'ın Astana şehrinde Nursultan Nazarbayev Üniversitesi'nin kurulum fazındaki iletişim ve markalaşma 
süreçlerini ekibiyle birlikte yönetmiştir. Şirket akademileri de hizmet verdiği alanlardan biridir. 2010 yılından bu yana Aras Kargo Akademi, Unilever MGU Akademi, Ziylan Akademi, Ekol Lojistik Akademisi, TÜVTÜRK Akademi Turkcell Akademi  ve Ekol Lojistik Akademi gibi kurumlarda yaratıcı düşünmek odaklı danışmanlık 
ve eğitmen hizmetleri sunmaktadır. Y. Bora Kaykayoğlu, şirketlerde Yaratıcı Çalışan Kültürü ve Ekibi Oluşturma, Y ve Z jenerasyonu girişimcilerine yönelik yaratıcı ürün/servis fikirleri geliştirme süreçlerini desteklemektedir. Kaykayoğlu, firmaların Ar-Ge merkezlerinde, tasarım departmanlarında ve ilgili birimlerde ekiplerin 21. yüzyıl dinamikleri doğrultusunda ürün/servis geliştirme kabiliyetlerini güçlendirmek için hizmetler sunmaktadır. Ekiplerin teknik yaratıcı düşünme, kriti k düşünme ve ürün tasarım süreçlerini kolaylaştırmaktadır. Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi, İstanbul Sanayi Odası, Türkiye Bankalar Birliği ve Argemip eğitmeni olarak görev yapmaktadır. Kaykayoğlu, 2023 başından beri yoğun bir şekilde dünyanın gündeminde olan yapay zeka araçları konusunda profesyonellere önemli katkılar sağlamaktadır. Bu hizmetler sayesinde, profesyoneller doğal dil işleme ve yapay zeka araçlarını etkin bir şekilde kullanma becerilerini güçlendirerek, yapay zeka araçlarını günlük iş süreçlerinde etkili bir şekilde kullanma ve verimliliği artırma fırsatına sahip olmaktadır. Y. Bora Kaykayoğlu, 2019 itibariyle TRIZMANIA, STORYISTIC VE SOLVE TO FIX adlı üç oyun tasarlamış ve yaratıcı düşünme eğitimlerinde ve firmalarda bu araçları kullanmaktadır. Türkiye'deki "Yaratıcı Çalışan Sınıfı"na hitap etmeyi amaçlayan Kaykayoglu YouTube kanalını da yönetmektedir. 2024 ikinci çeyreğinde yayınlanması planlanan "İş Hayatında Yaratıcı Düşünmek" adlı kitabıyla sektöre katkıda bulunmayı hedeflemektedir. 

KATILIMCI TİPİNİ SEÇİNİZ

ETKİNLİK DETAY

Seminer / Eğitim Arama

Türü
Tipi
Adı
Kodu
İçeriği

Bu site içeriğinin her türlü hakkı İstanbul Sanayi Odası'na aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Gri Creative